We might not get tomorrow

Morsning korsning.
Just nu; lyssnar jag på spotify och nöter in affärsjuridik inför provet imorgon.
Hade som sagt prov idag och det gick helt OK, G+. Klagar inte för dom flesta fick IG...
Händer en hel del den här veckan! Förutom skola och prov så fyller både Amy och Jenny år på torsdag, och det blir ferre hos Amy. Och troligtvis åker jag och min R dit i stylad bil, mmmm soft, istället för buss fan!
Så nu försöker ja klura ut en bra present till min lilla 18 åring.
Och så ska jag och mamma leka fotomodeller innan det, får se hur det blir för jag är nada fotogenisk längre. Så det här med att man ska se bättre ut på bild än verkligheten som modell stämmer ju då inte riktigt in på mig, men det kanske bara är bra? Haha. Nu påstod jag inte att jag ser bra ut annars haha.

Sen har jag lagt ut en annons om "mig" då jag letar efter en pålle.
Här har ni en länk om ni är nyfikna:
http://www.blocket.se/uppsala/Rutinerad_ryttare_33888791.htm?ca=10&w=1

Mer på hästfronten... jag ska ha Sunny hela helgen, fre-sön. Mys! Troligtvis ska jag och Maddis hitta på något då också och ev fota lite :)

Och så ska jag försöka klämma in gym och solning mellan det också! Börjar ju "tappa färg" nu när det inte är något vidare väder, faaan. Men men!

Mer bilder och inlägg kommer! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0