Update

Har inte haft min data laddare = död data = ingen uppdatering för bloggens del
Men jag låna en från "IT-snubben" i skolan.

Ja och vad har jag gjort?...

Jag har tränat, och tränat hårt. Pusha mig själva hela tiden, sen när jag höll på och kollapsa på rullbandet så gick jag vidare till nästa maskin, haha. Tr'na idag också, lite kondis + ett core pass. Burn baby burn.

Sen har jag shoppat en del under dom senaste veckorna, senast igår. Kanske lägger upp bilder osv senare :)

Vi har även haft engelska nationella, jag tyckte det gick ganska bra faktiskt jämnfört med vad dom andra tyckte, men jag har väl helt fel då såklart, hehe.

Sen på hästfronten...

Sunny har röntgats och man har hittat ett brutet revben vid sadelgjordsläget. Men dom vet ännu inte om detta är hela orsaken. Men hon ska iallafall vila hela sommaren. Egentligen fick vi rida henne lite men vi vill inte att hon ska ha ont i onödan. Så vi fortsätter som vi har gjort, och under tiden letar jag efter en pålle att träna och ev. tävla och som inte bor i landet ingenstans. Ni anar inte hur svårt det är att hitta något vettigt...
Nåväl, tur att man har kontakter!

Imorgon blir det dodgeball turnering i skolan, eller ja, snarare på fyrishov. Sen vet jag inte hur jag gör riktigt, kanske träna, kanske R, vi får se. Nu ska jag sova iallafall.

Ha det gött amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0