Tävlingsdags återigen?

Jag har inte velat skriva det innan då jag inte riktigt har vetat hur det blir och så, men har nu fått två förfrågningar om jag skulle kunna tävla deras ponnyer, bägge två D ponnyer. Dock så var den ena i Järlåsa så på den fronten vet jag inte riktigt i och med att det är en bit att ta sig dit. Men den andra ska jag kolla på imorgon iallafall, tjejen lät riktigt trevlig så det ska bli kul, hoppas det passar bara.

Det var ju en tjej som hörde av sig innan om att hyra ut sin häst under sommarn men det blir alldeles för mycket pengar när jag väl adderade ihop allt så fick tacka nej tyvärr.

Men hursom, lite spänning till imorrn då! Får se om mammsen kan ta lite bilder, dock ska vi åka dit på kvällen så vet inte riktigt hur bra bilder det blir då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0