TÄVLING NÄSTA VECKA!

Nästa torsdag så blir det ponnytävling igen! På lilla Papaya dåra.
Har ju bara ridit henne en gång haha så jag ska rida henne lör-tis varav söndan är privatträning i dressyr.
Men det är ju ingen stor tävling, det är kombinationstävlingen på BäRF (både dressyr och hoppning).
Lilla Papaya har ju aldrig hoppat en "bana" förutom när jag provred henne igår så hon är ju rätt grön om man säger så. Men det här blir bara en liten träning!

Måste fundera ut en fin outfit... Tur att man har ponnygrejer kvar! Hihi!

Gud jag längtar verkligen! Är så himla glad att få rida igen, ni anar inte! Dessutom är hennes ägare Ella så himla underbar och jag får träna och tävla inprincip vad och hur mycket jag vill. Hur skönt?!

Har tyvärr ingen bild på lillan men ska fota henne i helgen, promise!

Sen har jag ju Sunny på måndag också :)<3

Åh vad glad jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0