Tanke som spinner i mitt huvud

Jag har alltid ett sånt sjukt shopping behov av häst/ridgrejer. Det är helt sanslöst.
Antingen beror det på att jag är shoppaholic, eller att det är så sjukt snygga grejer till salu, eller bara faktumet är att jag älskar hästar och allt där till och om jag nu inte kan skaffa hästen så skaffar jag mig det andra! Haha nej gud vad dumt det där lät... Men suget är otroligt iallafall. Och det hjälper ju inte att pållen är helt kolsvart, inga tecken alls och passar i inprincip ALLT. Speciellt färger, starka färger. Gosh vad fint!

Nu kanske många av er tycker jag har en skruv lös någonstans och undrar varför jag ska köpa på mig en massa grejer till en häst som inte ens är min?... Ja ni, finns lite olika förklaringar varför, men om jag säger såhär: För jag tycker det är kul, hon är lite som "min häst" och jag tycker det är värt. Men jag försöker faktiskt hålla in lite pengar i plånkan, hon ska ju inte ridas förräns ev i höst. Men ändå!

Vem kan motstå att köpa grejer till denna prinsessa? Hihi. Lägger upp olika "önske/inköpes-inlägg" senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0