Shopping

Ja, jag sa ju att jag skulle lägga upp bilder osv på grejer jag vill ha ska köpa. Så kan väl dela med mig att schabrak och lindor = stort intresse, dock kommer det lite längre ner på prioriteringslistan. Sen bra hanskar, funderar då på JW handskarna eller ett par Roeckl...

Men just nu lutar det mot att köpa en GPA hjälm. Visst, min charles owen är inte gammal, snarare tvärtom men den lär bli jävligt varm och rida i på sommarn osv så då kan det vara skönt med en GPA. Plus att det kan vara kul att variera, bägge är ju jävligt snygga till rätt matchning! Men sen så behöver jag ju fler ridbyxor, så om vi kommer till behovslistan så ligger dom etta, haha :)

Nåväl, we'll see.

Dock måste jag ha hjälp att bestämma mig, hel svart eller svart/silver GPA?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0