Myror i brallan

Eller ja nästan. Bena är helt slut.
Har som sagt varit i stallet idag, vi mocka hagarna halva dagen typ. Det lär kännas imorgon med tanke på att bena redan känns. Hann tyvärr inte pyssla så mycket med Sunny idag, var tvungen att dra hem och städa mitt rum för imorgon kommer fönsterputsarn.

Imorgon blir det ponny-dressyr med Maja. Sen är tanken att jag ska fixa klart mitt rum imorgon (har bara gjort en preliminär städning) och inreda till det ordentligt. Ska köpa ramar också och sätta upp lite bilder så det ser lite mysigare ut.

På måndag ska Sunny röntgas, och det är då det gäller. Dom måste hitta något, snälla, och må det vara något som går att fixa, och snabbt vore inte helt fel. Nej... så håll tummarna!

Här kommer en bild på mina sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0