Hej

(Hatar att skriva rubriker.. )

Tuesday today. Har shoppat idag, yay :)  Vart även volleyboll på idrotten idag, i solen, det var varmt, det var svettigt.
Jag har nada bollkänsla, totally suck. Håller mig till ridningen jag.

Apropå ridning så har vi fortfarande inte fått något resultat på Sunnys röntgen ännu, hon stannar på Ultuna även inatt lilla pluttan. Skulle gärna vilja hälsa på henne om det inte vore för att jag har prov imorgon. Alltid lika roligt. Men ska eventuellt upp till stallet och fota hästarna i helgen med Maddis. We'll see :)

Nu varnar datan för lite batteri...

så nu får jag plugga lite mer italienska.

Ska försöka hinna uppdatera mer sen. Puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Pusspuss

2011-05-11 @ 08:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0