.

Mitt golv var min horizontella garderob tills igår. Jisses vad jag städade. Hela dagen, allt rensades.
Jag plattade tom mina rosetter, eller ja försökte iallafall.
Jag är så sjukt nöjd, även om det inte är helt klart för ska köpa in lite tavlor osv och försöka klämma in ett skrivbord och fixa mitt sminkbord, flytta speglar osv. Men det har blivit mycket mer plats och definitift fräschare! Vi hade även fönsterputsarn hemma igår så nu skiner det överallt! Weeii.
Tog ingen "före" bild, jag skämdes för mycket haha. Men kanske lägger upp en bild på resultatet. :)

Nåväl. Har haft engelska nationella idag, gick bra. Nu väntar jag på att vi ska ha redovisning och beskattning. Fick reda på att jag har 4, F Y R A prov nästa vecka. Och alla på stora ämnen. Fan, ångest.
Matte C, FEK (6 kapitel!), affärsjuridik (2 kapitel) och den där jävla spanskan som jag inte kan ett dyft av. Ett lycka till är välbehövligt. Så nu vet jag hur min helg ska spenderas... FAAAAAN.

Hoppas bara det ordnar sig med Sunny nu, snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0