Cash IS king

Grymt, nu på morgonen har jag varit hos min lilla återförsäljare (en glad pensionär som säljer mina varor helt gratis(arbetet att sälja dom alltså), "för det är kul"). Snacka om gött, så nu är man några "nollor" rikare i kassan!

Haha och jag får be om ursäkt om vissa av er har blivit uppringda av någon bögröst från The Studio, jag var tvungen å skriva en massa namn på en jävla lista! Haha.

Snart drar jag iväg till skolan för en timma matte, fan vad kul.
Sedan brummar jag ner till stallet och tar hand om skruttis och till kvällen står ännu mer matematik C på schemat, dock hemma med pappsen denna gång. Mycket härligt.

Får se om jag hinner förbi gymmet och kanske solar lite också, efter kebabrullen man åt till lunchen känner man sig mindre hurtig. Time to burna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0