Back on track

Hej mina vänner!
Blev ett litet uppehåll där, men så blir det ibland!
Men har sett att många av er har varit inne ändå så fick lite skuldkänslor nu.

Hursom, på torsdag är det en liten tävling som sagt. Och jag har ridit ponnyn 2 ggr nu. Hehe...
Men det går bra faktiskt! Vi ska hoppa idag :) Ska träna lite grunder mest och bana eftersom hon inte hoppat så mycket tidigare.

Red en privat träning igår för Maria. Hon hade tydligen jobbat på BäRF innan jag började där så hon kände lite folk där. Hon var så glad att jag var så duktig på att rida. Då sken man upp lite extra med tanke på att jag inte ridit ordentligt på ett tag nu. Och passet gick riktigt bra så jag är jätte nöjd! Vi jobbade mest med att få henne lösgjord och arbeta ordentligt samt orka jobba i form för hon har blivit jätte stel och lat den senaste tiden.

Men nu ringde Ella (Papayas ägare) så jag ska brumma iväg på min svarta fara nu så får ni mer update senare om jag hinner. Jag ska ju tävla (UF) imorgon så måste fixa en presentation ikväll. Nåväl, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0