8 stories

Tjaaaa

Har precis blivit klar med några timmars bakande av tårtor till imorgon (Rs student).
Dom är galet stora hahaha, och då har jag inte ens dekorerat dom ännu!
8 våningar blir det, eller om man räknar med fyllningarna som våningar så blir det 16.
Chocklad/jordgubb/hallon mousse, maräng, frukt, hallongrädde, kexchoklad, vaniljkesella mm
Ska ta bild på dom imorn, det var för mörkt nu :/

Ikväll sover jag hos min älskling. Jag ska passa på att gömma hans presenter nu innan han kommer hem igen.
Jag har varit skit dålig på att blogga nu den senaste tiden men det är sjukt mycket som händer just nu.

Och för er som inte visste - JAG KOM TVÅA IDAG = 5000 kr rikare i plånkan.

Nu ska jag komma på något bra gömställe...




Kommentarer
Postat av: karro

Så söt Cornelia! :)

2011-06-03 @ 10:36:00
URL: http://hallucineramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0