Vart fan tog hon vägen?

Ja vart fan har jag hållit hus?

Jo först och främst så har jag haft har så himla mycket i skolan, men det är ärligt talat en lame ursäkt.
Mina ursäkter är att jag kom tvåa i "Bästa Vara" under UF mässan. Tummen upp, tummen upp.
Sedan bar det av till Sthlm till mina underbara kussar och slagga där.
Skönt att bara kunna koppla av, uppleva gamla minnen på nytt och bara chilla och prata, och såklart ONYTTIGHETER. Ha det gött helt enkelt.
Så nu är jag hemma igen för alla er som har saknat mig. Blev precis hit skjutsad av Julia efter en tur från Ingarö hit till Uppsala fyllt med filosofi snack, haha.

Jag kommer med lite bilder senare, ärligt talat har jag glömt av kameran lite den senaste tiden men lite har jag iallafall, ska ta igen det, promise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0