My name is Inga and Im from Sweden

Äntligen hemma!
Haha måste bara berätta, kanske inte låter så jätte kul för er men haha det var kul för oss iallafall!
Nu sista lektionen så hade vi spanska och i slutet av lektionen så skulle vi köra charader. Gissa vilken mening jag fick? "Jag växte upp här i Sverige". Så jäkla kul, vilka gester gör man för att säga "Sverige" i kropps språk, haha och ja växte var ju också rätt kul. Och vilka gissningar! Allt från navelsträng och bäbis till simma upp och döden.
En summering: Vi hade kul. :)

Nu är jag hemma iallafall, skönt. Ska försöka hitta på lite kul för helgen.

xoxo

Usch.. gillar inte mitt hår just nu. Men imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0