Jag kommer, jag är nästan där

I det ntystädade rummet dunkas nu Veronica Maggio.

Jag har bestämt mig nu, med lite vårkänslor i kroppen i samband med en gnutta livsglädje bland allt stress, feber och allmänt elände, jag ska ta tag i bloggen. Inte bara för er skull, ni gulliga människor som läser och följer mig trots torka, men mest för mig själv. En blogg är ju trots allt en slags dagbok. Så nu ger jag mig själv en chans.

Btw, ni som såg dagens avsnitt av solsidan, kyrkan som var med var Ingarö kyrka - där har min kära tjocka släkt (mammas sida) haft allt, bröllop, dop och så älskade morfars begravning. Så ni som inte lärt er något nytt idag -  varsågod! En nyhet rikare. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0