ha-begär

Just nu ligger det mycket vill-ha-begär på ett par tretorn advance och en gpa. Sen såklart en hel del annat men dom är prio ett till sommarn. Sen kanske en Kingsland Tricolor jacka eller en genomskinilg KL regnjacka. Vore grymt det med. Just nu är jag väldigt förälskad i min silvriga, LOVE.

Förövrigt var jag i stallet ett sväng idag. Hände inte så mycket, fixade mat och mocka åt lilla loppan. Gick inte på någpn promis då jag inte mår helt hundra tyvärr och så var det pissväder på det = Inget sug alls. Däremot ligger suget efter att rida igen, banan är snart framme från under snön. Glad chey.

Nu ska jag leta vidare och suktas bland hästgrejer. Vart riktigt sugen på ett "dubbel swarovski" men jag har ju faktiskt två stycken som är påväg hem till mig just nu. Haha. Men ha-begären lägger sig inte för det, trots att jag inte har en häst äns en gång! Än.



Dock får man det man betalar för, denna goding går på 1500:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0