2011-03-30

Längtar tills på fredag, ska kapa lite av barret (håret) och det ska slingas i massor. Bli ett riktigt barr helt enkelt. Sedan en massage på det. Gött.

Har blivit ganska dåligt på uppdateringen igen nu men jag får helt enkelt skylla på plugget. Prov och uppsatser hit och dit. Har en hel del och göra helt enkelt, en stressmage på det och det ser ganska vanligt ut tragiskt nog.

Åh gud, nu har min italienska lärare fixat en kopp varmchoklad till sig själv, fan vad sugen jag vart på kladdkaka! Eller den där vitchoklad-cheesecaken jag o jullan åt i helgen. Mumma. Blir nog att baka idag haha.

Förövrigt så ser mina planer för veckan ut så här:

Idag: Skola, plugg i massor. Baka?
Imorrn: -//- Dra till stallet en sväng?
Fredag: Skola en kort stund, Fixa barret, Massage och sen hem till älsklingen för fredagsmys.
Lördag: Vara med R hela helgen antar jag, plugga. Inga mer planer vad jag vet ännu.

Nu ska jag träna på att shoppa på italienska.

Arrividerci amicos.

Här delar jag med mig av mitt sug. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0