Sky Jumper

Jag har under den närmaste veckan och lite till tagit hand om en liten pålle vid namn Sky. En gammal D ponny valack. Det har gått riktigt bra och till och med min prins vågade sig upp på den vita springaren och red en stund. Den ni! Dock lägger jag inte upp fler bilder på det, det är nog inte så välkommet från hans sida... Men ni kan ju alltid tjata på han ;) Vi får se om jag lyckas övertala han... En bild får ni iallafall!

Här är en bildbomb med bilder som tagits på korven iallafall :)


(Måste väll tillägga det att alla kläder är mina stora mjukiskläder han lånat och även hjälmen som var super liten, men man måste ha hjälm!)




(Longera en dag, passande nog var det den dagen han kom in helt full med blöt lera.)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0