Nya tag

Hej på er!
Det var ett tag sen, inte så konstigt hoppas jag?

F.r.o.m imorgon så tar jag nya tag med bloggen igen så ni får bättre update. Flera har undrat vart jag tagit vägen, men jag är fast kvar här hemma i vårat mellanmjölksland! Men tiden/lusten försvann lite. O sen har man inte alltid något vettigt att säga, tough shit!

Ska börja fixa ordentligt nu, verkligen försöka fixa design osv och mycket mycket bättre inlägg. De flesta har ju bara varit lite "bara för att" inlägg o korta onödiga. Och det är ju inte så kul, tycker jag iallafall... Men ni verkar gilla det ändå eftersom ni ändå klickar er in här! Tack!

Så nu när man har gått plus i kassan av alla vinster osv så blir det nog mycket shopping också! Om inte resa? Hmmm kan inte bestämma mig! Nåväl, stora problem som ni förstår ;) Beslut som ska tas... jag suger på't!

Imorgon = skolavslutning så kanske inte världens bästa update under dagen men ska försöka! Någon som vet hur man mobil bloggar på blogg.se hojta! Isåfall hade ni fått inlägg stup i kvarten! Nästan iallafall.

Nu ska jag sussa mig till sömns. Upp tidigt imorgon o gymma + sola. Sommar fräsch med andra ord. Kramar!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Om du får reda på hur man mobilbloggar, hojta till mig! Har undrat det jag med :O

2011-06-09 @ 23:43:27
URL: http://bathen.blogg.se/
Postat av: ..

Det är ju bara attlogga in på blogg.se o bloggasom vanligt, i på mobilen ist för datorn bara?

2011-06-13 @ 09:00:36
Postat av: Svar

Nope funkar inte att skriva själva inlägget

2011-06-13 @ 12:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0