Lite bling skadar inte någon

Nu har mitt fina swarovski pannband kommit! Glimmar som sjutton! Tyvärr beställde jag det med Sunny i tanken så det passar inte lilla Papaya tyvärr, så det får vänta med att användas ett tag. Såvida jag inte hittar en till pålle...

Och med det sagt kan jag nu erkänna att jag eventuellt kommer åka och kolla på en storhäst på 5 år tror jag det var. Ev. börja träna o tävla den med beroende på hur det verkar. Men inget bestämt ännu! Först ska vi se om det ens är något att titta på men det lät väldigt lovande i hennes mail! Så vi får se!

Alla frågar mig om o om igen... "Ska du inte skaffa en egen snart/istället?" Varför skaffar du inte dig en egen, du har ju talang!" Svaret blir då detta. Det är klart jag vill ha en egen. En egen som jag inte behöver ständigt stanna på samma nivå med och dela med andra så man inte kommer någon vart för vissa rider sämre än en själv. (Nu påstår jag INTE att jag rider som en gud men jag är faktiskt duktig, även om jag har många brister). OM jag vill! Och leva mina drömmar fullt ut. Det vill jag verkligen. Eller ja, jag har alltid velat men nu känns det verkligen rätt och som rätt tid. Dock måste jag hitta ett jobb, och det snabbt. Verkligen ta tag i detta. Och tjata ihjäl mig även om jag inte vet att de funkar för jag är ingen bortskämd skitunge.

Nej men sånt är livet, man kan inte få allt. Hur mycket det än svider i hjärtat på en. Får nog skriva ett separat inlägg om just det här för många undrar en hel del kring detta, mina mål inom ridningen osv. Men nu ska jag få i mig lite mat först!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0