.

...Ja det blir lite pauser då och då dess värre. Men det är sommar och nu är det sol. Så jag befinner mig som de flesta ute och hittar på bus istället. Men just nu regnar det, ska se om mina käraste grannar/vänner hör av sig snart o kommer hem så vi kan spela lite brädspel. Det är ju så sjukt mysigt när det regnar ute och sitta och ha en trevlig kväll med skoj o skratt.

Har haft några underbara dagar med min prins också, och vi spenderade faktiskt den senare delen av dagen med dom och spelade kubb o brädspel. Sen har jag och R shoppat lite och jag kom hem med några kassar. Kanske tar mig tid imorrn och lägger upp ett inlägg med innehållen.

Nu kikar jag på hästnet, som jag gör varje dag iofs, haha. Men det är svårt att låta bli. Har även bokat tid med Maria (tränare) och hon kommer ut o tränar mig och lilla Papaya på torsdag. För på lör-sön är det tävlingar! Lör: Dressyr och Sön: Hoppning. Strålande! Så får se hur jag gör på fredag om jag rider ut en sväng eller hoppar henne (eller kanske lite av varje). Sen har jag ju Sunny imorgon också! Tjockisen! Jag skojar inte, ni ska se henne hon ser verkligen ut som en flodhäst nu, fast en väldigt söt sådan.

Här är två bilder på mina skruttisar!
Piss kvalité på bilderna men det blir ju så när man bara har iphonen med överallt, har sällan kamera med mig.




Kommentarer
Postat av: Annica

bilden på Sunny måste vara före sommarens bete?

2011-06-14 @ 09:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0