The naked truth

Nu är det Julia Steffansson som gästbloggar i denna blogg, ja dvs partyprinsessor ni vet? Kolla in vår blogg annars. Http://finest.se/partyprinsessor.
Och datan är så jävla varm så jag håller på att avlida ska ni veta, får byta ben var femte sekund för att överleva. Det är så vi gör det här i Stockholm. Nog om det. Vem är jag? Blond, stora tuttar, 19 år, rider, festar så jävla mycket så det finns inte, eller jo det går ju antagligen eftersom jag gör det... Killar är skit, det är bara vänja er. Om ni läser vår blogg kommer ni svimma, så jävla äckliga killar så det finns inte. Nästa vecka åker jag och min kollega i bloggen till Båstad dvs, tennisveckan. I en vecka, därefter blir det Stockholmsveckan i Visby på Gotland. Stockholmsveckan? Vafan heter det de för, knappt några jävla stockholmare där, utan en jävla massa skåningar..

Nog om mig, följ min blogg om ni vill veta mer om mitt sjuka liv.

Xoxo Julia Steffansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0