Jobb

Morsning, har varit ute och stekt lite medans solen var ute i förmiddags, man får ju helt enkelt passa på!
Jag har världens gulligaste pojkvän, fick en liten present av han igår! En ny navel piercing, hur söt som helst. Så då vart jag riktigt glad :)

Om en stund ska vi kila vidare till Gimo eller Östhammar, och så ska vi kolla av med hans mormor osv för vi ska måla deras lada. Yes box. Ett plus är att lilla vovvsingen är där och vi kan sola o bada i poolen! Gött!

Så, nu vet ni vart ni har mig. På lördag blir det ett dressyrpass eller markarbete på Papaya, får se hur vädret ser ut.
Ha en bra fortsättning på dagen mina vänner, det ska iallafall jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0