Ingarö

Blir ett litet bild-tomt inlägg igen tyvärr....

Är som sagt hemma hos släkten, o som ni kanske märkt så har min fina kusse gästbloggat lite ;)
Fattar fortfarande inte hur man mobilbloggar... klyftig tjej I know. O har inte hunnit fixa några tidsinställda innan. Men ikväll eller imorgon så kommer ni få lite bilder!

Lite färg har man iallafall fått, alltid uppskattat. Så pluspoäng till dagen i ära för det! Imorgon blir det att möta upp Ella så ska vi hoppa lill skruttan, aka Papaya. Var ett tag sen sist, ska ta med kameran o se om vi kan filma/fota lite också! Apropå de, "måste" lägga upp bilder o film på senaste passet. Har dock märkt lite ovanor jag fått i min ridning, men kan skriva lite mer om det senare!

Nu ska jag mysa lite mer med Julia o prata ut lite allt mellan himmel & jord, hästar, vänner, bloggar, skolan, konstiga idioter osv osv. Snackis helt enkelt.

Aa men haré gött min a vänner, vi synes/höres. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0