Zzz

Usch hatar att verkligen behöva anstränga sig för att plugga och få in ord i skallen när man är sjuk. Det funkar bara inte. Jag ser det framför mig, rad på rad läser jag, men får jag in något i huvudet? - Nej Förstår jag vad det handlar om? - Nej Lär jag mig något? - åter igen, NEJ.

Har verkligen försökt nu dom senaste dagarna men inget vill fastna med den här förskyldningen/febern. Usch vad less man blir. Och det är prov på fredag.

Dagen har verkligen varit seg och jag har varit ensam hemma med mina doggies (dvs hundarna).

Nu är klockan tjugo i nio och jag ska sova. Hoppas man blir lite fräschare imorrn, har verkligen varit en degklump idag.

Sleep tight hörrni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0