Välkommen 2011

Ja, det var ett tag sen hörni...

Nu har man (äntligen) fyllt år och är något äldre än sist. 17 bast, inte direkt en ålder att se fram emot till kanske, eventuellt tillbaka till senare. Inget "nytt" som gäller direkt, det är inte som att fylla 18 direkt, eller när man fyllde 11 och fick se "11års rekomenderade filmer" eller när man fyllde 15 och det var moppe som gällde. Äsch man ska väl inte klaga, ärligt talat längtar man tillbaka till en del stunder förr. Men nu ska jag inte deppa, ett nytt år, nya löften, nya möjligheter.

Födelsedan vart 31 timmar. Yes, ni såg rätt, trettioen timmar. Men den stösta delen av tiden spenderades på ett flygplan, eller nej, två faktiskt. Men möttes trots allt av min Ricky väl hemma sen <3
Firades dan efter då vi kom hem ca halv sex på kvällen och man är inte så taggad för fest då efter ett antal timmars flygresa och jetlag uppe på det. Fick bla massa fint från min Ricky, pengar (vilket alltid är uppskattat), diamant ring från farmor & farfar, Guess klocka från underbara mamma och pappa och lite annat gött.

Kan då även nämna att en ny mobil kommer köpas in inom kort.

Kan inte säga att jag kommer sakna detta år särskilt mycket, haft bättre dagar/år ärligt talat. Men jag kommer faktiskt sakna mina ponnysar, gosh, fan vad det svider i hjärtat bara av tanken, men ska faktiskt ta en tur till "förra stallet" och rida en privat träning för Cissi. Och det är nog ärligt talat inte sista gången ni fått se mig på ponnyryggarna! Men sorgligt nog på en ponnytävling, om jag inte hjälper någon med sin ponny.

Men har faktiskt nya mål till detta år.

Blandannat ta nya tag med skolan mm och sluta bry mig så mycket om vad andra tycker/kommer tycka om mig eller säger. Helt enkelt inte ta skit.
Denna blogg kommer bli mer och mer personlig tror jag, och häst-tönt sidan av mig kommer dyka upp, enormt.
Kommer på nu att jag inte har fixat någon ny design heller, det sket sig, så den som känner sig manad är välkommen.
Jag ska bli mer ego, yes ni hörde rätt, och mycket hör till det jag nämnde först, jag ska bry mig mer om mig själv, ta hand om mig själv.
Jag ska börja ta tag och lägga ner mer tid på vänner, vilket jag verkligen behöver.
Blogga mer seriöst.
Och lägga ner tid på ridningen, ni kan ju glömma att jag lägger ner det.


Nej, fyfan det syns att jag behövde skriva av mig. Ni som orkar läsa borde få pris!
kram på er, och bättre sent än aldrig, gott nytt, hoppas ni hade ett gott slut.



Kommentarer
Postat av: !

Jaaa! Äntligen! Längtat efter att du skulle börja blogga igen. :)

2011-01-07 @ 19:26:52
Postat av: :)

Säger det samma! Super!

2011-01-07 @ 19:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0