Shopping idag igen

Och det enda som klagar är plånboken. Men äsch, den växer på sig igen såsmåningom :)
Idag blev det iallafall ett par kilklackar på monki för 300:-

Det vill fortfarande inte ladda upp bilder åt mig, kan bara använda gamla som jag haft innan i bloggen. Kan nån hjälpa mig? hehe. Hade nämnligen tänkt lägga upp en del intressant men nej... inte vill fanskapet funka heller.

Så just nu håller jag på att kolla runt på hästprylar till Sunny mest, men även lite till mig själv. Då det inte är min häst och jag behöver faktiskt inte köpa något till henne, men ändå sitter jag här och försöker övertala mig själv att jag behöver ha de där Scapa och Glen Gordon schabraken, det där swarowski pannbandet mm.
Och ja, jag är shopahollic :)

Haha jag kanske ska bli stylist åt ekipage?

Nåväl, om det är någon som har ett marinblått Whitaker,Glen Gordon eller liknande schabrak med röd/vit kant/passpoal så tveka inte att säga till mig. För jag vill väldigt gärna ha ett :)

Idag har jag varit masterchef á la Nilsson. Jag har nämnligen bakat en sockerkaka och mat åt familjen. Thumbs upp.

Nu ska jag sukta mig själv lite till. Har ni tips på bra sidor med snygga schabrak mm tipsa gärna mig.

Kram Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0