Guess whos back

Haha tänkte fota Sunny idag men jag blev dissad, hon ville äta :)

Men ska faktiskt fota en del till bloggdesignen bla. nu i veckan har jag tänkt (men om det blir av det får vi se) Nej men seriöst talat så är jag nog inte ensam om att bloggen är lika spännande som att se färg torka utan en ordentlig design. Så jag kämpar vidare! Får se om jag åker ut en sväng till stallet igen senare och fotar lite, men ska trots allt åka dit varje dag nu i veckan.

Juste, på torsdag är det Knutmasso i Gimo. Frågan är om man orkar klä ut sig? Isåfall vad?
Kanske Näcken som tjejerna tyckte inför maskeradhoppningen? Haha, jovars man kan ju alltid drömma.

Har ärligt talat inte gjort något speciellt vettigt idag förutom pyssla om Sunny lite, mockat och fodrat.
Eller ja... jag har haft lite egen tid kan vi väl säga, kollat runt och suktat efter diverse snygga ridgrejer och annat. :)

Nej men nu ska jag och mamma fota grejerna som är till salu. Lägger upp dom senare ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0