brist på idéer till rubriker...

Har glömt att säga det, igår var jag och hälsade på lite på BäRF och mina små ponnysar.
Ärligt talat kom jag inte därifrån utan en och en annan tår. Men det är faktiskt dags att ta nästa steg och uppfylla mina nya mål och låta fler lära sig allt möjligt av dem där tre fantatiska ponnyerna, och ja det finns ju fler men dem är bäst :)


I övrigt så vill jag ha lite set av dessa, ett grönt, rosa, rött, någon blå och ett gult i den nya modellen, kanske även ett beigt, jag kan inte bestämma mig men det gör inte så mycket då jag ändå inte har pengarna just nu. Ett schabrak ligger på ca 800:-
Men dom är jävligt snygga, och jag är inte så tveksam till att jag kommer vara ägare av ett senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0