2011-01-08

Hemma hos älsklingen. Dagen igår var inte den bästa, det finns ju bättre dagar, men på något vis lyckas man alltid ta sig igenom de där stunderna, även om det är på håret. Antar det stämmer det folk säger om mig, jag är stark, jävligt stark, inte fysiskt då. Hehe.

Vart i alla fall 4 plusmenyer på donken med Ricky och Sara som vi delade på haha. Vi hade rabatt som snart går ut så det var bara o käka. Vart ingen middag kan jag ju då påpeka.
Sen vart det bara myskväll och kolla på The Tourist.

Nu har vi precis ätit frukost. Idag ska jag ut till Pollen och senare ikväll får vi gäster och ska äta gött! Bloggar mer senare, kram på er amigos.

Sötan!

Kommentarer
Postat av: Ricky

<333 Fin du är

2011-01-08 @ 15:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0