Ta-da

Snacka om blogg torka. Snarare öken, varken tid eller inspiration, jag får klaga på vädret och lite annat.
Men jag märker att många av er tror på mig och hänger kvar.

Mycket har hänt, begravning, massa nytt med företaget, och sen det vanliga pojkvännen, pollen (hästen) mm.

Ja, väldigt intressant.

Här är lite lägesrapporteringar dåra;

Begravningen: Väldigt fin, sjukt många kom, morfar var helt klart älskad och definitift saknad, punkt.

Hästfronten:
Sunny är mystiskt stel i bakbenet, något vi ska kolla med vetrinären imorgon på en dagsutflykt. Men hon har fått massa nya grejer, bland annat lite prylar av mig och tre täcken. (Jag och Lisbeth roade oss på Mustang).

Pojkvännen:
Lika underbar som vanligt, om inte ännu mer. Min ängel, finns alltid där för mig och är mitt hjärta av guld. Vi firade nyligen 2 år och 4 månader.

Plugget:
Praktik och jobbar ihjäl mig (om vi ska överdriva) med mitt företag. Snart är det mässa på fyrishov och en massa tävlingar. Jobba jobba jobba.

Annat:
Cornelia slösar spenderar pengar som vanligt. Bloggen är fortfarande tråkig till utseende och text till viss del men I'm working on it.


Nu ska jag försöka jobba igen, see ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0