Ponni

Blir lite tråk just nu + har inga bilder, eller ja.. ingen sladd tyvärr.

Igår och idag har jag hjälpt söta Maja och rida hennes söta D-ponny Plexus. Han tyckte jag var riktigt jobbig men han gick fint och jobbade på bra. Idag så tränade vi på rakriktningen och tempoväxlingar, och den lilla ponnyn skötte sig som sagt fin fint. Det kommer bli bra det där Maja! :)
Blir nog att jag följer med på några tävlingar senare och "coachar" lite :)

Var även kul/jobbigt och hälsa på "gamla stallet" och mina underbara vänner och mina små ponnisar. Tårarna kikade fram stundtals om man ska vara ärlig... Söta Spikkel ville inte att jag skulle lämna henne, hon ville bara ha sitt huvud i mina armar hea tiden. *SAKNAR!!!!* Blir fan nog ändå så att jag köper henne sen som pensionär iallafall tihi. Och Jens! och Amber! Åhhh...
Nej, dax att bita ihop, life goes on... eller nåt.

Nu ska jag försöka tänka på annat oc ha fredagsmys med min underbara pojkvän<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0