Yesterday was another day from today

Hoppade in och tränade för Cissi igår och hoppade Amber igen.
Snacka om känslosamt! Så många olika anledningar, det var Cissis sista dag och en ny tränare var där och kollade, jag hade inte ridit på alldeles för länge, träffade många underbara vänner, fick rida Amber, vi hoppade, vi hade kul.

Jag grät efteråt när Cissi skulle prata med mig, jag ville inte sluta, det kommer säkert dröja tills nästa gång. Men vi konstatera det, detta är vad jag lever för, hästarna, ridningen, och jag ska försöka jobba i ett stall och uppfylla mina drömmar och inte tappa det här. Och så ska det bli! Så nu ska jag försöka hitta något lämpligt ställe där jag kan lära mig och utvecklas, knyta kontakter och bara leva.

Men mer om det en annan gång, tillbaka till träningen;

Min ängel skjutsade mig till träningen och stannade givetvis, han försökte fota lite med min iphone men dom vart lite suddiga haha :P Men lägger upp några iallafall ^^ Inga hoppbilder tyvärr.
Vi hoppade bana, i slutet låg hindren på 1-1.10m om någon undra.




Hälsade på min älskling<3






Hihi titta på tungan! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0