Vår fräsch

...Om man stryker faktumet att jag har blivit sjuk, IGEN. (Skulle nog inte tvångs-solat i blåsten igår. Men det var ju faktiskt sol ute.) Men inte tänker jag hänga läpp för det, har redan hunnit med att fixa naglarna och noppat ögonbrynen. Snart bär det av till gymmet, ska be min PT ta det lite lugnt med mig ;) haha.

Blir stallet idag också, bra det för det är alldeles för lite häst just nu för min del!

Imorgon blir det en överraskning, och om ni har tur så kanske det dyker upp någon film eller en del bilder. Mmmm.. You will see!

I övrigt måste jag plugga hela lovet, kul va? Vad har man lov till liksom? Men jag kan inte rå för det, har ca 5-6 prov bara någon vecka efter lovet. Men min älskling sover ju hos mig hela veckan då han jobbar på bygget. Skönt! Någon som pysslar och tycker synd om mig!

Nu ska jag ner till mammsen och checka tider för idag. Ha så skönt i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0