TJENA

Läget? höhö.
Precis dumpat mig själv i sängen, med datan. Tydligen vill inget samarbeta och jag kan inte mobilblogga? Ska försöka ta hjälp av någon, sämst uppdatering annars.

Jag och mamma stack direkt till stallet när jag sluta och gick en promis med skrutt. Hon verkade lite deppig men det är nog för att hon brunstar. Hon får väldigt kraftiga brunstningar stackarn. Imorgon ska jag rykta henne blank och fin! Hann inte det idag.

Prov idag då, gick väl bättre än vad jag tänkt mig men ska inte säga för mycket förrän resultaten kommer upp, G iallafall, men känns tråk.

Till imorgon har jag en redovisning att göra, plugga till historia prov (imorrn det med) och skriva en essä, även den till imorgon. Fan vilken rolig kväll det här blir. Jag hade tänkt att träna men får se hur det blir med det, men gymmet är iofs öppet tills 23:00 så har lite tid på mig. Ska nog åka en sväng iallafall, kanske sola oclså!

Men först plugg och mat. Tror jag hörde det skulle bli grillat och potatissallad. Mumma!

Dagens:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0