Internet kan ta sig.

Internet har ju inte funkat här hemma.. så därav uppdateringen.

Iallafall, i helgen var vi i sthlm på bla dop av ännu ett "kusin barn" vad heter det egentligen? Nåväl, sen har ju R sovit hos mig <3 Världens bästa!

Idag var jag och mammi och hälsade på BäRF och lyssande på en equiterapeut. Kul!

Förresten så passade inte mina stövlar, fuck it. Någon som vill byta? Mina är strl 39 extra höga, skulle behöva 40/41. Vill ha svarta! Mina är sprillans nya, och därmed vill jag ju såklart byta till ett par nya också! Haha! Rätt ska vara rätt! Annars får jag kika ifall sporren kan byta.

Nu ska jag städa! Det behövs. Sedan blir det nog cheesecake bak! Får se om jag lägger ut mitt goa recept!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0