En bild säger mer än tusen ord, vad gör då flera?













Kommentarer
Postat av: Alice

Du verkar grym. Vart bor du?

2011-04-25 @ 17:45:33
Postat av: anonym

hej jag rider på bälinge ridskola. jag tror inte du vet vem jag är men jag har sätt dig rida och tycker du är super duktig. rider inte du på ridskolan längre. har inte sätt dej på super länge.

2011-04-25 @ 17:51:21
Postat av: SVAR

Till Alice: Tack, jag bor i Uppsala. :)

Till anonym: Tack det värmer ska du veta! Många undrar vad jag gör just nu angående hästarna och jag kan väl säga kort och gott såhär: Jag rider inte på ridskolan längre, jag hjälper till med Sunny (har skrivit om henne tidigare) nu istället men det står tyvärr still för tillfället ang, ridningen. Men gulligt att du fråga!

2011-04-25 @ 17:59:06
Postat av: Angelika

Den prickiga är ju för söt!

2011-04-25 @ 21:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0