Mycket snack liten verkstad.

Jag ska inte säga att det är typiskt mig, för det är inte, jag brukar faktiskt fullända saker eller iallafall anstränga mig för att få saker gjort. Men nu har jag varken haft tid, lust eller ork för att vara en duktig bloggare. Jag tror att det ligger mycket i att jag inte har någon "attraktiv" blogg. Hehe. Men det ska väl fixas som småningom.. Men nu vet ni iallafall! Lovar att kämpa med att lägga ut något någon gång ibland!

Ja, som alla borde veta så är det LOV. Skönt? Oja, dock ska förstås magsåren dycka upp mitt i allt och febern börjar knacka på dörren. Har även inte haft någon större tid att träffa kompisar heller, planen är att träffa Amy imorgon, hoppas, för nu börjar jag känna mig jävligt osocial och har ett mega-Amy-behov just nu. Behöver prata ut. Mest om idioter runt omkring en men även de underbara. Allt mellan himmel och jord om inte annat. Kanske dra ut och käka kina?

Kort summering av vad jag har lyckats hitta på under lovet;


  • MÅNDAG - Stockholm med mamma, bror och Ricky. Nacka forum och museum som gällde. Äter god mat och kommer hem med en hel del "najs". Sover hos mormor.
  • TISDAG - Stockholm fortfarande, shoppar lite till. Sen tillbaka till Muppsala. Dressyrträning på kvällen gick kanoners.
  • ONSDAG - Ricky räddar dagen. Hoppträning på kvällen. Alltid lika roligt!
  • TORSDAG - Synd om mig, Ricky pysslar om. Skrittat Sunny det lilla busfröet!
Btw, på Nacka Forum så träffa vi på The Voice. Även dem skulle tydligen shoppa. Min söta lillebror köpte även ett dataspel till mig medans han gjorde sin shopping (dvs spel). Så mamma har noga dokumenterat att vi är släkt medans vi suttit och nördat oss vid varsin skärm. Hehe.

Här kommer lite bilder.











NYA JACKAN <3 Osminkad och sjuk, hoppas ni är förstående över hur jag ser ut...

På bilden syns även min nya kamera jag fick av pappi idag. :)

Tyvärr inga häst bilder för er häst-folks.
Nu ska jag slagga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0