Lean back

Å gud va skööööööönt!
Snackade precis med min matte lärare/mentor om utvecklingsamtal samt matten, vi kom fram till att jag kunde göra provet senare om jag ville det. Gud vad skönt, nu kan jag äntligen andas ut och plugga i lugn takt, min långsamma takt.

Fortfarande sjukt taggad inför träningen ikväll. Yay!

Men gud vad jag längtar tills jag kan börja åka på träningar och tävlingar med Sunny, men som sagt den söta stjärnan får mogna i sin takt. Längtar såklart också efter att träffa min söta pojkvän i helgen och bara ta det lugnt, och gymma såklart. Nu ska ridlåren bort!

Här kommer en bildbomb på Sunny!
















Kommentarer
Postat av: J

Vad är det här för sötnos. Ålder, stam? Är det din?

2011-01-07 @ 20:17:52
Postat av: Cornelia

Hon heter Sun City E, född 2007, efter Stravinsky xx och Epik.



Nej det är (tyvärr) inte min polle, hjälper till och rider henne. Tanken är att jag ska träna henne lite och ev senare tävla. Kommer skriva mer om henne sen :)

2011-01-08 @ 11:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0