I have got some bad news and some good news.

Vi börjar med det roliga. Skön helg. Marknaden gick super, satte dagens säljar-rekord. Strike! Motivationen är på topp. Har minst sagt fått flera komplimanger och positiva motiveringar. Fick även flera nöjda kunder. Jag är stolt som en tupp. Tack till min underbara familj och pojkvän!

Idag var mindre trevligt, ännu har Olyckan inträffat familjen Nilsson, och en av våra hundar blev bitna av en hund. Denna gång Nessa,  av samma hund som Chi-Chi. Fyfan säger jag bara. Hon klarar sig som tur är, dock fick även hon tas in på operation och sys. Nu måste hon bära "traten" aka. THE CONE OF SHAME (citerat från filmen UPP)

Dessutom måste jag även tyvärr meddela att jag kommer ha en bloggpaus, som faktiskt har pågått ett tag. Detta pga, för mycket i skolan just nu och jag håller på och fixar en design! Men är tillbaka inom kort, och kanske skriver då och då, just to let you know. Jag åker ju snart till Hong Kong, första gången på flera år. Nåväl, mer om det då. Nu väntar mitt andra liv typ, dvs plugg.

Haré fin fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0