Hästar för hela slanten.

Men givetvis, hästtönt som man är, måste man få tjata om sina fyrbenta varelser! Love it or leave it.

Som sagt var det hoppträning för Mats idag, det var grymt. Lärde mig en del som jag definitift kommer ta med mig i min ridning framöver. Amber med såklart.
Tyvärr inga bilder, gjorde en klassiker, tog med kamera/filmkamera men inte en enda bild. Aja, sånt man får leva med. Men för att trösta er kan jag ju då påpeka att det ändå inte hade blivit särskilt bra bilder i ridhuset.
Men Amber var iallafall grym. Duktig ponny! Fick fina komplimanger av Mats hihi :)

Därefter vart det nästa polle i nästa stall. Sunny bunny <3
Promenad igen (hon har haft feber + lite ont i benen men är bättre nu!)
Vart fler mys bilder, dock är hon rätt svår att fota då hon ska mysa med en hela tiden och stoppa mulen i armvecken hela tiden, sötan.

Sen vart det att tjocka sig rejält resten av dagen. Lunch buffé med efterrätt på Skaris (Skarholmen), fika hos farmor, fika hos vänner till familjen. Vart ingen middag kan jag ju då påpeka. Det behövdes inte.

Känner att träningen på gymmet med Ricky i helgen är till nytta, plus ridningen då!

Sen vart det såklart Världscupen i hoppningen på TV med morsan.

Känner mig småsjuk så ska ta och slagga nu, see ya.

(För att min blogg inte ska bli så där jätte tråkig, får ni en gammal bild på mig och Amber, in action.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0