Förlåt

Har varit mycket på senaste tiden, framförallt skolarbete. Jag är minst sagt skoltrött.

Men som ett litet smakprov av de senaste dagarna...

Jag har äntligen fått hem mina produkter till företaget, redan lyckats få lite kunder och träffat min återförsäljare som var förbi och hämtade några imorse! Har dessutom fått en plats på UF marknaden på Gränby Centrum på lördag vilket jag mest troligen kommer få hjälp med av bästavän. På tiden att vi hittar på något, kanske en lunch/fika på stan innan eller något? Tja vi får väl se! Upptäckte även med glädje att jag kommer tjäna inprincip mer än jag förväntat mig om jag lyckas få igenom mina mål för företaget. Som småningom kommer jag få igång en hemsida till Amico UF. Så ni får veta mer där!

Utäver det så har jag varit i Gävle en dag med Ricky, Sara och deras morfar. Lyckades (läs och häpna) hålla kvar pengarna i plånboken. Här ska det sparas till Globen! Jajamen. Har då även myst hemma hos Ricky då, efter en heldel tjat lyckades jag få min vilja igenom och vi har tittat bland annat på Toy Story 3.

Givetvis har jag även pluggat i helgen, inte kul direkt men ett måste. Har även planerat upp inprincip hela min vecka, men måste få in någon lucka för att träffa Amy också. Ett måste. Om vi nu lyckas få till samma lucka i våra liv. Hehe. Ska nog slå en pling nu faktiskt. Och plugga geografi och historia.

Kram så länge

BTW Så kommer jag inte alltid vara lika aktiv med bloggen, specielt nu när det är så mycket runt omkring. Men ska försöka fixa en design snart så jag får lite mer blogg-sug.


Hitta denna hemma hos Ricky







Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Hej! Vi ska också stå och sälja på lördag, vad har ni för produkt/tjänst? :)

2010-11-15 @ 21:05:28
URL: http://lisbom.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Jag säljer ovanliga husdjursartiklar. Just nu säljer jag halsband och koppel med LED belysning (unikt för koppel). Jag driver företaget själv :)



Vad kul att ni också ställer ut! Vad har ni för något? Hör gärna av er så kanske vi kan träffas. :)

2010-11-18 @ 09:35:53
Postat av: Lisa

såg nu att du svarade här, haha. Vi stod i mitten och sålde choklad :) jag tog ett varv runt och kikade men jag såg dig inte i lördags?

2010-11-22 @ 18:57:17
URL: http://lisbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0