Dyslexi

Just nu går det mesta segt.

Min hjärna är seg och fattar ingenting när stackars pappa försöker få mig att åtminstående fatta G och VG frågorna till imorrn inför matte provet. Jag har typ matte-dyslexi, om det nu skulle finnas...Men ja, som sagt det har ju gått sådär. Kan typ hälften säkert, sen resten är bara att hålla tummarna.

Förövrigt är jag små sjuk och har magkatarr och andra smärtor, det är ju inte heller precis lyckat.
Har dessutom en jävla massa plugg som jag måste ta tag i snart... Bla ska jag sitta med historia tidigt imorrn innan skolan när jag istället kunde ligga i varma sängen och sova. Fyfan.

Mycket runt omkring en nu är j*****t tråkigt just nu, vädret, plugg, inget specielt som händer heller för den delen.

Klockan är nu kvart i tolv. Jag ska upp tjugo i sex.... Kanske dags att slagga? Anyways, haré gött folket. See you tomorrow om inte annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0