Ångest

Japp.
Fyfan för matten säger jag bara. När jag slår upp matte boken så ser jag det framför mig med fet text, IG
Klarar jag det här, ja då jävlar blir det fest. Magen är inte snäll nu alltså, ont som fan.
Jag som annars hatar matteprov redan som de är, blir så jäkla nervös och stressad så när jag igentligen skulle kunna få VG får jag G. Jag orkar inte med detta. Ska prata med min lärare, för seriöst jag klarar inte av det här. Visst ni kanske tycker jag överdriver, det är ju "Bara ett prov", men när jag väl fått mitt första VG på ett matte prov, ja det var stort för mig, och om jag nu måste sumpa det för detta... Nej...

Aja. Har rast nu under italienskan. Ska tydligen få tillbaka våra prov idag. Vi får väl se hur många slarv fel och hur mycket spanska jag fick med denna gång! "haha".

Ikväll är det hoppträning iallafall, skönt. Har faktiskt längtat efter Mats träningen. Nu ska Cissi få se!
Snart är det Globen också. Najs. Shopping. Får dock se hur mycket cash man har, försöker spara minst 500 iallafall. Sen får man ju såklart se ifall de blir något shoppat. Men jag brukar vara duktig på att hitta saker. Hihi.

Nej över till verkligheten igen, ciao

Hitta en gammal bild på Nessa. Gulligull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0