2010-11-09

Ingen träning för mig ikväll, nope. Måste plugga matte...
Jag hatar matte, men det är ingen nyhet. Att det är snöstorm ute är inte heller någon nyhet så igentligen fattar jag inte varför folk måste blogga om det och skriva om det på fejjan. Men vafan, folk får skriva vad dom vill så länge det inte är skit som man hellre kan hålla för sig själv.

Ni vet såna som måste få uppmärksamhet och skriva av sig en massa skit om folk bara för att. Ok, det är klart jag har gjort det, men seriöst? Sånt höll man på med i 7an/8an. Man växer ifrån sånt där, eller ja.. vissa iallafall. Tyvärr så gör inte alla det. Jag blir bara så jävla less när folk måste "gömma sig" bakom en dator/mobil och skriva sån skit istället för att säga vad problemet/problemen är face-to-face. Visst, det är klart man inte vill ha nån som kommer fram till en och säger skiten, men det känns väl fanemej bättre om dom vågar stå för vad dom tycker och kan säga det rakt ut, och helst försöka lösa problemet än att skriva det via sms, facebook mm eller varför inte bara genom allmänt skit snack?
Ja jag har en del "problem" som kopplar till detta just nu, det är bla därför jag skriver detta. Så folk ska börja tänka. Jag har ärligt talat försökt lösa en del problem med folk så det ska kännas bra från båda håll, men tydligen måste folk trycka ner andra för att känna sig bättre för tillfället. Men det är inte bara jag som känner så här, det vet jag för jag får ständigt höra folk komma med massa skit om andra eller att dom har råkat utför något liknande. Att skriva ett elakt sms om hur ful och oduglig någon är att man inte vill veta av dem, skriva en såkallad "pik" om någon på facebook som ska såra dom men utan att nämna några namn, men tillräckligt så att just dom fattar vad det handlar om eller bara genom allmänt skitsnack via bekanta. Nej usch, för mig är det sorgligt och patetiskt, framförallt omoget. Känner ni er träffade kanske ni ska tänka om nästa gång? Kanske ställa er frågor som "blir det bättre om jag gör detta? kommer det kännas bättre för mig?"

Nej, det ska bli så jävla skönt att träffa bästavän snart och bara prata av sig och ha kul med någon man litar på till 100%. Alla förtjänar någon som Amy Finlay som bästavän. Hon är som en syster för mig, handen på hjärtat. Hon är en av få vänner som faktiskt inte gått bakom min rygg. Hon är nog den enda förutom Ricky som verkligen känner mig, den jag är. Och Amy, du betyder så jävla mycket för mig. Det ska du veta. Även om vi träffas allt för sällan, men vi försöker iallafall! Jag kommer aldrig ge upp våran vänskap. För vi har något som är unikt. Om jag inte ringer dig ikväll så ska jag göra det imorrn. <3

Sen vill jag även tacka er andra underbara människor som finns där! Ni vet vilka ni är.

Nu ska jag äta mat och ladda upp inför en helkväll med pappa och matteboken. Tjoho.


som vanligt en gammal bild, men väcker minnen<3

Kommentarer
Postat av: Amy

<3 !

2010-11-09 @ 17:40:46
URL: http://theriotvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0