2010-11-08

Jag vet att inprincip 99.999% av jordens befolkning har minst 1gång frågat sig själva eller någon annan vilket behov man har av en del matte. Just nu kämpar jag med algebra, funktioner, ekvationer,  grafer med algebra blablabla. Nej usch. Och när folk runt omkring en som har MVG i matte annars och kan "allt" typ, och dom tvekar. Ja då vet man att det är illa.

Speciellt för en som har G i matte, och jag som tänkte satsa lite mer nu efter mitt första VG på förra provet...

Nåväl, ska tortera mig lite mer nu, mamma va ju gullig och kom med sushi till lunch.

Och ja, för er som undrar varför jag inte är i skolan så är jag sjuk och har "de där värkarna" som vi tjejer får emellan åt. Och dom är inte snälla, nope.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0